Soffpotatis

Tjänare!

Inatt har jag varit en soffpotatis. Syrran och hennes pojkvän tog min säng och jag sov på soffis.
Inte för att jag ska klaga, det var frivilligt. Sen har vi världens oskönaste soffa men jag somnade
gott där efter att ha tagit sömnis så det var nemas problemas! Yeee.

Jag har en fråga till mig själv: PETRA VARFÖR SÄTTER DU KLOCKAN PÅ HALV SJU NÄR DU BÖRJAR TIO???!?
shit pommes alltså. Jag sätter alltid klockan sjuttioåtta timmar innan jag går upp. helt sicko. why why why?
För att jag antagligen tror att jag kommer försova mig annars och jag snoozar hellre i femtioelva år? javisst.

 
Snygg outfit? aj noew.

Aja.
nu är klockan snart dax att gå till skolan iallefall. En lektion till 11.20 och sen är det en fet håla till 13.40.

Vi hörs la efter det helt enkelt.
Tjing och Tjärlek ♥






Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas att du ahde en bra dag gumman <3 Och du är inte ensam om att ställa klockan tidigt, det gör jag alltid xd

Puss finaste <3

2011-04-01 @ 16:29:50
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0