Sommarjobb - check

Morrn morrn!

Åh. kvinnor (och pojkar?) vetni..? Jag har fått sommarjobb! från den 27/7-19/8 på hfab.
Trädgårdsjobb, målning av staket(?) och massa olika & varierande skojiga saker. WIIIE, aj äm happy!

Jag söker fortfarande mer jobb. Vill gärna ha från när sommarlovet börjar så jag inte behöver vara pank till
september. Mamma säger att pengar löser sig alltid och det viktigaste är att jag mår bra.
Men jag vill ju så gärna!
Missade ju hela förra sommaren, då jag levde på kvarskatten som tur var,
var en rätt hög summa.

aja. nog om det nu.

Idag är planerna såhär:

♥ mamma & pappa åker till Berlin 9.00
♥ Skola 8.10-10.20, håla till 12.10 & slutar 13.15
♥ Möta upp fisen och gå till banken
♥ städa rummet!
♥ förfest för elin och hennes classmates (studentfest ikväll)
♥ hemmalagad pizza till middag ska fixas
♥ fisen sover hos moi

I love you



Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha, jag tycker det är skitdåligt. Kan inte ens se på det när jag har nollsaker att göra :P Och jag ÄLSKAR kriminalserier, är typ beroende av criminal minds och csi, men den här NCIS det går bara icke! ;P

2011-04-14 @ 08:58:42
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0