Tjenamors!

Idag är det onsdag (waooooooow tänker ni, ooonsdag, uuuh..)
Inte vilken onsdag som helst. Utan en regnig, tradig onsdag som kommer piggas upp med bästis sällskap.
När jag slutar skolan vid 11.20 så åker jag och Denisen hem till henne och äter lunch tillsammans.
Micket trevligt. Det ryktas om tacopaj, men man kan aldrig vara säker när det gäller den filuren..

Hihi.

Imorse blev jag så frustrerad när jag inte hittade några kläder att ha på mig att jag klampade in till elin.
Tror ni hon gav värsta värsting blicken eller? Japp. bara den hon kan ge som kan döda vem som helst.
Jo det är sant. hon är sån min syster, vild och galen. precis som mig, mohaha!

tur vi är lika söta då :$


Kommentarer
Postat av: Maja

Ni är så fina båda två :)

Hoppas du haft en bra dag finis! <3

Puss<3

2011-04-13 @ 17:18:40
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0