Underbart!

Suuuuuuuuuuuuuuuulen, je taime!

Dagen har spenderats med min lilla fis. Nu blev ni chockade va? Ae tror inte det.
Det bara är så att hon får mig att må så himla bra alltid. Min älskade fisrumpa ♥



Hästapållstävlinghoppelihopp har vi kollat på och jag har lyckats backa in i en brevlåda som blev mos.
Man slutar aldrig förvånas över vad som händer när jag är ute och tutar å kör nuförtiden. hellyeah!

Vid ett åkte vi hemåt igen när fisens kompis hade varit duktig och kommit femma
(& sen även en delad 1:a plats fick vi reda på. Doktig tjej, grattulationer to you Paulina!).

En snabb sväng hemma innan vi bilade till kolonilotten aka mitt andra hem, där det bjöds på grill till lunch.
Mummsfilibabba och där satt vi i biknius och solade häcken av oss. JA jag fick ont i rumpan även om jag bara solade framsidan? skumbanan! Men det är fasiken inte ruligt att sola jämte en chokladfärgad ongjäkel som blir brun innan jag ens fått någon grundfärg!

Pfft.

Nej nu ska jag och Ellan gå och köpa godis. Det är kris i huset nu när allt är uppätet. Vafän sista dagen innan skolan börjar igen jöh. Måste firas på något sätt. PepsiMax & godis is the shit!


Kommentarer
Postat av: Tove

Du är cool Petra, jag är SÅHÄÄÄR glad med dig, livet leker. Jag saknar dig, vi måste ses snart, ta igen våra brownies, kladdkakor och garvattacker som sjukdomen inte ville dela med sig av sist. Jag blir så lycklig av att läsa att du har det så bra, och verkligen känna, att jag förstår hur du har det.. <3



BAMSEKRAMUS! <3

2011-04-25 @ 19:41:22
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: Ullis

Haha, grundfärgen kommer och who knows. Man kan alltid ha inställningen att en dag blir jag fan brunast i gänget ;)



Brevlådor är förövrigt till för att köra ner när man övningskör, jag har med erfarat detta, höhö.



Och förresten, himla fint du gjort med bloggen! =)

2011-04-26 @ 16:10:01
URL: http://foxxy.blogg.se/
Postat av: Maja

Låter ju som en riktigt bra dag, och grattis grattis till er kompis som fick så bra placeringar :)

Åh, gött att steka i solen, själv önskar jag verkligen att jag var brunare, mamma blir alltid hur brun som helst, är sjukt avundsjuk ^^

Puss<3

2011-04-26 @ 18:07:36
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0