082511 varning lång text

Hajhejhoj.

Vad ska jag skriva? Vart ska jag börja? Vad ska jag klaga på idag? typ detta som snurrar i petras boll right now.

Gårdagen var pest och pina, men jag tog mig igenom den.
Dagen idag har varit en pest och pina, men bästis räddad mig från att sjunka igenom botten. Tack ♥

Vad händer med mig? Seriöst. Jag har darrat och lipat mig igenom hela eftermiddagen.
Efter Idhpsykologin så orkade jag inte bita ihop längre. Det var hemskt. Smsade Denise & sen ringde hon mig.
Petra lipar som en lipsill i sin korridor, orkar inte ta sig till lektionen och är allmänt jobbig. Efter en stund märker jag att någon kollar på mig. Jag trodde ju fan lärarrummet var tomt men nej ICKE, min gamla mentor kom ut.
Jag sa hejdå till bästis och sen brast allt återigen. Pratade med honom (som vet om min situation) i en halvtimme och grät ännu mer.. över? eh livet i allmänhet? ge mig lite kraft typ. Nej men helvette vilken dag. vad händer som sagt? Jag vet inte vad jag ska göra om jag ska vara ärlig. Känner mig ivägen för allt och alla. Vill ju fifan inte visa mig svag ännu en gång i skolan, men det gick bara inte att hålla ihop. Hela jag kändes helt sönder och det var längesen jag hade den känslan. Cyklade iaf hem och sket i dom två sista lektionerna. Smsade mamma och sa som det var, jag orkade ju bara inte. inte idag heller.

Kom hem, bäddade rent lite halvt och började plocka som en idiot. som vanligt för att slippa tänka/känna/fundera.
Ringer Denise, som är påväg hit. Underbara älskade människa, du är verkligen världens finaste vän!♥

Hon om någon kan man ju gråta hur mycket man vill framför,
skratta med, monga sig med, prata om ALLT & lite till och må bra med.












Kommentarer
Postat av: Julia

skönt att du har henne.

du fixar detta, jag tror på dig.

<3<3

2011-08-25 @ 21:23:47
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt att du har henne.

du fixar detta, jag tror på dig.

<3<3

2011-08-25 @ 21:24:35
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0