Aj aj fingerdjävular

Shobre!

Vad vackert väder vi har karl oskar!? Muhahah, ja jag är trötter och skrattar åt allt eller inget just nu :)
Wazuuuup idag då? Jobbelito till halv fyra och sedan dess har jag duschat och nu slängt mig i sängen med datorn i knät och halvsover. Fakk vad ont jag börjar få i mina händer och fingrar eller? jäkla slipande hela tiden, det tär på mina överrörliga leder rätt rejält -.- men what to do! Vila kan man göra när man gifter sig. typ.

Farmor och farfar bjöd in mig på lunch idag. Så himla mysigt det är att gå dit och äta, umgås och prata om allt mellan himmel och jord! Fiskgratäng med potatismos. Där slog jag två flugor i en smäll! Jag har inte ätit potatismos sen evigheter och fiskgratäng har jag inte ätit sen jag gick på villan. Så läskigt men otroligt gott!!

jahapp. nähäpp. Nu vill pappsen dra med mig ut till åhustoppen och käka glass. Orkar? Orkar inte? det är frågan ;)
Får la ställa upp dååååååååååååå (för det var inte jag som frågade nej nej nej nej..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0