Aj äm trött på diss lajf

Dagen:

♥ jobb 7-15.15
♥ Lunch hos farmor & farfar
Magont som inihelsikke
Tall ship race med mor & far
♥ Träffa bästis en stund
Promenera hem eftersom bussfan precis hade gått och det
var 40 min kvar till nästa. Jag var trött redan då, smart petra.
Vattenmelon-sug som heter duga
♥ Blivit arg för att netto var stängt = ingen vattenmelon = sur petra
♥ Tröst köpt pepsimax (fast mammas budord nu är "ingen lightläsk!!"
♥ Pratat med mamma om att livet suger lite för tillfället
♥ Kollat tevelito och tröst ätit glass

Nu = läggdax!

GodNatti! Hoppas ni mår bra ♥ (ska btw försöka ta tag i mig själv imon och svara på era fina kommentarer!)


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh segissvararN.. Men ååå, ja ja ja, kom hit nu, till och med mamma har börjat fråga efter dig fulgubben



hur mår du, blir det bättre eller känns det bara som om du byter ut beteenden? Jag vet inte för egen del, har haft jöbbigt as hell, men jag vill ju så jävla gärna. sjdbfksj ska blogga about it now. MISS U, ska ragga upp dig på msn så vi kan telefeonka snart! PUSEEER

2011-08-07 @ 15:54:53
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0