Effektiv chey!

Idag har jag avklarat två lektioner..
♥ Idrottlektion 8.10-9.40
♥ Engelska B 10.20-11.30

Sen har jag pratat men en miljon människor (med en svag, eh.. överdrift.)
♣ Idrotts-läraren
♣ Engelska-läraren
♣ Mentorn
♣ MatteB-läraren
♣ Skolsköterskan

och nu, ÄNTLIGEN är det lunch!


Eftermiddagen blir ganska fullproppad den med.. Klockan 14 har jag tid hos M på villan.
Sedan ska jag ta mig hem snabbt och chilla lite tills pappsen slutar vid 16 och då åker jag,
mamma, pappa och Elinpelin till laxbutiken och käkar middag!

Seeeeen, efter det är min dag långt ifrån slut haha ;).. Då ska jag ta en promenad med sötnosjasminen
innan jag och Elin går på bion ikväll. Halleluja, det kommer bli en lång dag.. Bion börjar inte förens 21.20!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hehe aa verkligen effektiv idag !

Skönt när allt är gjort iaf !!



vilken bio gick ni på?



kram

2011-08-23 @ 16:01:22
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0