Vaknade jämte en Denisefise imorse. Hon är rätt kul när hon sover alltså ;) snarkar som en grisaknoe, haha!
Hela förmiddagen fram tills vi tog tag i våra liv och gick in till staden så har vi legat och kollat på grease & halv sovit. Snacka om pigga cheyer!! ;) Pappsen hämtade mig i stan vid två och då var den en död petra som landade i soffan, väl hemma igen.

Jag borde duscha, städa mitt rum, fixa mat till imorgon och hitta mina jobbkläder som ligger?? eh. AJ DÅNT NÅW?!

M
en det blir nog fint som snus.. ska bara sitta här lite till, och sen fem minuter till eller tio eller...

ja. ni ser. här går det undan!

Grattis på namnsdagen världens bästa! ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Verkar som en riktigt seg dag hehe :P

men det är skönt det med ibland ;)

hoppas du hittar dina arbetskläder bara!

2011-08-07 @ 18:21:41
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0