Fight like a star

Hej å hå vad det ekar här..

Är det någon kvar tro?!

HEEEEJ isåfall :D IT´S PETRA IN THA HOUSE!!!!! öhm. ja. en uttråkad sådan om ni inte märkte det ;)


En fredag som började med jobb slutade med mys/föris & sedan en liten utgång i lilla Varberg.
Det var awsome att umgås med mina fina syskon! Alla på en gång dessutom :)


Gårdagen började med trippen hem från storasyster. Muh på att hon inte bor i Halmstad längre :(
Saknar sönder henne redan. älskade underbara storasyster ♥ du är världens bästa.


Sen kom bästis till mig och Elin en stund innan vi gick ut och mötte Simon & Matte för att traska hem till farmor & farfar. Dom bjöd på den berömda och SJUKTGODA frikadellisoppan & för att inte glömma PISCON!! ;)


Mätt som en plätt gick alla sedan ut på deras gård och spelade boule. Ehem, vem är boulemästarN tro...? MEEEEEEEEEE MOHAHA! (Jag sket totalt i att det var pensionärs varning på detdär) (barasånivet :))


Sen blev det ett långt velande innan vi (läs: JAG) kunde bestämma mig om det blev utgång eller inte.
Det blevre. Ovanligt va om man heter Petra? Njaee. typ. änte.

Dans med tvillingsyster all night long, nattamat & sedan somnade jag väldigt gott måste jag säga!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0