Gottekväll med gottefolk

Nu ska jag strax ut i köket med elin och fixa något som ska föreställa kvällsmat.
Är sjuuuukt mätt efter allt godis, men middag återstår och ska i magen, därmed basta!
Sannabanana och Ballen gick nyss (äntligen fattade dom pikarna!!!) heheheeeh... PUSS ;)

Imorgon är det näst sista dagen på jobbet. Vanligt jobb på förmiddagen men efter lunch ska alla sommarjobbare samlas och göra en utvärdering av veckorna som har gått. Jag vill inte sluta jobba fifan? Hade så jäkla mycket hellre haft detta jobbet livet ut än att börja skolan igen. Meeeeeenmen, utbildning är viktigt! hör du det sketpet(ra)?! MHmmmm!

& NU dog mitt humör. Tack för det kära föräldrar.,. Är så sjukt trött på all skit vi får för
ingenting att jag har lust att hoppa av skolan, börja jobba och flytta hemifrån NU. SUCK.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0