Hello Monday!

underbara måndag! eller vad säger ni?..knappast. men man ska la alltid tänka positivt!
Inatt har det inte blivit mycket sömn för petra carlstrand. Har det inte vart för varmt så var det för kallt, annars var det saker jag tvunget skulle ligga och fundera på just då. Som tur var tog det lite energi så jag somnade tillslut ändå. Men vad tröstlöst det är när man bara ligger och vänder och vrider på sig och inte kan somna..
Sömnisen ville visst inte verka igår, pallaaaaaaaaah den. Slösade bort min näst sista :'( huhe. Fast å andra sidan så kan jag ju kanske ta tag i mig själv nu och ringa villan och få nya nu då?

Dagens "är"
Trött
Glad
Nyfiken

Dagens "göra"
Jobb 7-16
sen..
inga
planer
alls
..
U




hörs senare, då SKA ja ha svarat på era kommentarer ♥

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Hatar när man inte kan sova.. men hoppas du inte allt för trött idag iaf !

kram<3

2011-08-08 @ 09:55:01
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/
Postat av: Julia

sv:

Tack Petra sötnosen ! :D hehe



du är <3

2011-08-08 @ 16:26:16
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0