Hola amigos!

Halleluja vad trött jag äär! idag var det inte det lättaste att ta sig ur sängen. Ett tjockt duntäcke & en jäkligt stor och skön säng är inte lätt att slita sig från. Men idag är det fredag och klockan 16 går jag på HEEEEEEEEEEEEEELG!

Underbart!

Igår var vi bara tre stycken på jobbet. I vanliga fall är vi sex stycken men hälften sjuka och då fick vi sluta redan vid 15! Man ska ju inte klaga hehehoho. Hoppas J eller K kommer idag så vi kan plocka skräp tillsammans. Vem orkar en fredagsmorgon med bara killprat? Nae, inte jag iaf som är trött som en get. Annars går jag fasen ensam.

Där med bastu.



Efter jobbet är en powernap inplanerad innan jag drar mig till stan igen där det är det storslagna tall ship race!


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Själv får jag helg vid kl 15 ;)

2011-08-05 @ 07:35:30
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0