Kaffe tack!

Godmorgon!

Måste strax ta mig till jobbet (som ligger två minuter från mitt hem). Imorse ville jag döda min mobil när alarmet ringde. Det var inte nådigt. Känner mig fortfarande rödgråten och svullen efter kvällen/nattens gråterier.



Men nu taggar vi jobb och sedan ska jag till villan och prata med terapeuten. Hur nu det ska gå med en hes röst.
Vid sex kommer syster + pojkvän hem från Venedig där dom har varit i en vecka nu. Då ska det vankas kräftskiva a la familia här hemma. Mys på det och jag ser mycket framemot det!♥


Kommentarer
Postat av: Lillan

Du är så fin gumman, när ska du inse det?<3



tack snälla hjärtat!<3

2011-08-02 @ 01:02:00
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0