Lunch tuddeluttiluu

Får man ångra sig? jobbet är inte alls kul. Eller så är det för att mina fingrar krånglar som f-a-n idag.
Sjukt med ledvärk och det blir nog inte bättre av att stå och hålla på med en slipmaskin en hel dag.

Men det är bara att bita i det sura äpplet för om en halvtimme börjar jag igen. Jag får göra det bästa utav det, dra något asdåligt skämt för mig själv eller sjunga opra(jag låter som en säl när jag försöker ta torn, rösten har ickesanicke kommit tillbaka helt å hållet. Om den någonsin gör det? börjar tvivla alltså ;)).





Kommentarer
Postat av: emma

Träffa mig i göteborg i helgen? ♥

2011-08-10 @ 14:24:32
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0