Lunchrast -> villan -> bästis

hejhej.

här sitter jag med lunchen i magen och ska snart cykla till jobbet igen! Åt lunch hemma så farmor slipper mig idag. Har ju annars ätit lunch hos henne varje dag sen jag började nya jobbet förutom en :p

Efter jobbet måste jag snabba mig som f-a-n. Villan 16.15 och jag slutar ju 16. Hoppas dock på att få sluta tidigare som vi brukar för vår snilla arbetsledare. Det hade vart rätt typiskt om vi just idag när jag ska iväg slutar sent liksom.

Efter villan ska jag träffa bästis. Vi behöver varandra just nu, mer än någonsin.
Middag och snack lär det bli. Det kan vi nog inte komma undan. Men vi fixar detta, tillsammans ♥ 

Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0