Matsals oskulden is tagen ;)

TJOhihohihooooooooooo på er mina små loppor :D

Vetni vetni vetni?!?!?
Kan låta astöntigt.. men nu är det såhär att jag petra carlstrand har invigt min matsalsskräck med en makaroner och köttbullsmåltid tillsammans med klassen i inget annat än matsalen som var fullproppad med folk idag!!! Sen när hände det sist? I ettan? Ja, i ettan.

SÅ..om ni ursäktar så är det en stolt chey här, en micket micket stolt chey!


skolan från 8.10-13.30 sedan cyklade jag till villan. Samtal med M och jääklar vad det rensade huvudet.
Det behövdes rätt rejält efter en tuff vecka både pysk å fysiskt. Thanks god for having you M.
Fick henne att gapskratta så att jag med började flina. Hon kan kan va rätt kul dendär petrisen ;) haha!

Efter det cyklade jag mot frennarp och mötte upp sirrän på vägen. Middag hos moster & morbror.
Supergod stekt tonfisk med ugnspotatis och en kall sås till det. MUMMSE! Första gången jag äter tonfisk som inte ligger i burk. Visste inte ens att det fanns, haha!

Imorgon börjar skolan halv nio och då samlas alla idrottstreor för att förbereda "kick off:en".
Vi har gjort olika stationer med olika grenar på till tvåorna som vi ska hålla i under dagen.
Slipper lektionerna och får samtidigt lära känna A-Klassen lite bättre är ju FINT SOM SNUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0