Motorcykel -> Moppe -> Lotten -> Grill

Tjabbatjenishallihallåschokeladsås!

harrejösses. Idag har jag varit överallt känns det som. Fast okej jag har inte gjort många mer knop än suttit bakom pappsen på motorcyklen och kollat på alla fina hus som vi har åkt förbi. Tänk om man vore rik alltså?
Jag vet exakt hur mitt hus hade sett ut om jag hade varit miljonär ;) Helt sick hur fina hus det finns, inte minst i Tylösand. Älskade lilla Halmstad, vad fint det är överallt på sommaren i natur, ur och skur.

Mc-Vilshärad-Tylösand-Maraton-Garaget-Bytatillmoppe-Lotten-Grillafiskbögochkåv-hemochnana!



Nä nu ska jag ut i köket och hitta något gott. Är sugen på något men vet inte vad. Har fått dille på vår julchokelad som dom har öppnat här hemma. Man ba okej, sommarkänslan då? vart försvann den? Tur vi har fått tillbaka det fina vädret iaf ;) 

MUH. Eh. jag menar hadetgötthaj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0