Oh happy day

TJEEEEEEEEEEEEEEEENIS!

läget by petra right now..

det fattas bara att någon viftar med ett palmblad, sen har jag det lika bra som en kejsare ;)

Där ser man, dagen blev ju faktiskt härligare än väntat!

7.15-8-45
plockade vi papper som varje morgon
9.20-12.00 målade vi en lekstuga på gården jämte min
12-13 hade vi lunchrast och då gick alla hem till sig & åt
13-14 hämtade F oss med bilen och körde oss till Vallås för att
hjälpa dom att slipa brädor.
14-? Roadtripade med råligamannen & köpte alghejåhå?(+gulade bilar & letade efter snyggingar)
?-15.15 Cruisade runt med hela gänget + arbetsledaren till de andras områden
.
a
n
d

THE END OF THE DAY!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv: Oj guuu hjälpmee vad seg jag var att svara på kommentaren, insåg jag nu men bättre sent än aldrig :D



Med mig går allting bara bra, packar flyttkartonger och hela allt för nu uppgraderar jag mig från norrland till stockholm inom 2 veckor :) På äs-fronten är det ljusare än någonsin och jag är så gott som frisk :) Hur går det för dig? Kram<3

2011-08-09 @ 17:02:12
URL: http://brandehav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0