Onsdag och fullt upp!

Tjenis!

Gårdagen blev lite.. tröttigt a la petris. Jag somnade redan strax innan NIO! När hände det sist liksom?
Är det inte typiskt att man vaknar tidigt när man väl kan sova hur länge man vill? :o

Sista arbetsdagen igår, och tro det eller ej - jag kommer sakna det som tusan!
Härligare folk har jag nog aldrig träffat. J och jag kommer iallafall hålla kontakten. Där med bastu.


Läget här hemma är inte helt okej, men jag försöker fokusera på annat.
Vem vill vara i krig med sina päron liksom?? Usch. fett jobbit. men det löser sig nog. någon gång.

Dagens plans ser ut like this:

städa städa städa
skriva på lönelapp kl 12
möte på skolan kl 13

and after that..
åka till gekås med BÄSTIS!


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: aah den har väldigt mycket koll, men det är faktiskt superskönt, för du såg ju portionen jag lade upp igår? Jag skulle aldrig lagt upp den själv, snarare hälften om ens det, men koll är vad jag behöver tror jag, för att komma ur hets och kräks träsket, och jag är ännu fri därifrån, har varit i över en vecka, men ack vad rädd jag är att jag snart hamnar i en hets :(

Åhh :/ men skönt att det inte är ÄS inblandat iaf :)

Jag mår inte så jättebra, alltså allt är fel typ, mest är det väll att det inte finns någonstans jag kan eller vill vara när jag inte är här på kliniken, alltså hemma är allt skit, mina föräldrar bryr sig inte, och hos kompisar är det svårt :/ men det kommer bli bra tillslut det hoppas jag iaf :)

kramar!

2011-08-17 @ 09:16:16
URL: http://gangstarr.devote.se
Postat av: Julia

Jobbigt att de är bråk med dina föräldrar ingen höjdare direkt..



men hoppas du och denise får det bra på ullared ! :)



<3

2011-08-17 @ 10:10:31
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0