Projektarbete på G

Pjuuuuuuhe. Jäklar vad eh, effektiv jag har varit idag känner jag. Eller okej, jag har suttit på röven under täcket i sängen. Men ändå har jag fått en hel del gjort ska jag säga er! Har börjat på mitt projektarbete som ska jobbas på under hela sista året nu. Fyra sidor har jag skrevit än sålänge, denni! Bra början iallafall!

Jag och bästis ska jobba tillsammans men först ska vi skriva våran egna "självbiografi" för att sedan kanske sätta ihop allt eller ha det var för sig + en självhjälp bok till anhöriga och personer med ätstörningar.
 Vi får la se hur det går. Kan bli bra eller asdåligt. Men vi truuuur att det blir TOPPEN fifan!

Mixtrade lite med en framsida, den ska inte se ut såhär när det är klart.


Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

sv; hahahahha pallar ente ;p



det är sådärooo,kämpar och försöker överleva liksom.

Hur äre själv plotten?<3

2011-08-21 @ 14:50:40
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0