SNIFFT!

Godmorgon*gäsp*!

pigg chey..


Filmen igår då.. HALLELUJA, så bra-bättre-BÄST!
Är man känslig om man börjar gråta innan det börjar hända grejer? HEU, vad sorglig den var :'(
Lipade mig igenom nästan heeeela filmen alltså. Snoret & tårarna rann stup i kvarten haha!

Ni måste verkligen se den. Helst med en tvillingsyster som sitter snyftandes brevid. Den berörde verkligen.
Innan jag somnade när vi väl kommit hem igår så fick jag ett sms av Elin: "Herreguttan snuffsi försvinn aldrig från mig :o du måste kolla freaking nog när du går över vägar :'("

Jag säger bara en sak. Det är fan värre för den som överlever än den som dör. Lämnat allt, saknaden som aldrig kommer släppa. Jag vet väll att det var en olycka men det finns nog ändå inget som är värre än att förlora sin tvillingsyster. Sin andra halva, sin själ och luften man andas ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

<3<3

2011-08-24 @ 18:07:35
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/
Postat av: Julia

sv:

Hihi tack ! :)



Ehem jaaduu.. hehe nee men det gick väl okej typ ;) haha kom inte sist och inte först typ haha xd



<3

2011-08-24 @ 18:17:08
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0