Tisdag i sin egna enkelthet? Öh.

Planer för dagen (förutom att verkligen försöka hålla ihop):
♥ Specialidrott B
♥ Engelska B
♥ Matte B

Sen ta mig till detdäringajobbet på något sätt. Eller säga till mormor att säga till att jag kommer senare eftersom jag egentligen har en tid hos M idag klockan 15. Jag känner ett starkt behov av villan just nu.
Antar att det är bra att jag själv inser det iallafall. Om det inte blir M (terapeuten) idag så har jag iallafall tid hos A (behandlaren) imorgon.

Inatt har jag sovit sjukt dåligt.
Somnade vid 23.30 - vaknade 00.30 - somnade - vaknade 01.20 - somnade - vaknade 03.50 - somnade - vaknade 05.30 - somnade & vaknade 06.00 och har inte kunnat somna om sen dess. (ja jag är ett klockfreak..)

Nu ska sista slurken av morgonkaffet drickas upp innan jag tar paraflaxet till skolan!


Kommentarer
Postat av: camilla

usch så jobbigt med sånna nätter :/

hoppas dagen vart bra iallafall?



ÅÅ du har så rätt, man ska aldrig ge upp hur hopplöst eller dåligt något än känns för då kan det bara bli bättre<3



Ta hand om dig söting

Puss<3

2011-08-30 @ 16:03:47
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0