Tomorrow is a new week and I like it

Godmorgon finiluringar!

Sovit gott? Det har jag. Iallafall när jag tillslut tog tag i mig själv och tog en sömnis och somnade.
Låg och vände och vred på mig ett bra tag och då smyger självklart hopplösheten & dom "älskade"
misslycko & fetto-känslorna fram och inbillar att det inte är bra att somna fet och äcklig.

Somnade iallefalle och har vaknat på rätt sida! Tjuhiiii på denni!

Idag ska jag bli med jobb, hoppas jag. Detdära kiosk-jobbet som mormor kanske hade ordnat.
Så klockan 16 hämtar tantan mig och vi åker till Åled för att säga "Goddag det är jag som är Petra". Typ.
Nej men kioskfrun ville träffa mig och vi skulle nog tillåmed kolla tider som jag kan jobba redan idag.

Thailand is not so far away..:)

Nä. frulle nu kanske? KAFFEKAFFEKAFFEabstinens...


En såndär fin tuggummi bild i brist på annat?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0