Underbar dag med mitt hjärta

idag har jag varit:

Glad
Nervös
Ångestfylld
Stolt
Normal
fin
lycklig



Dagen började med frukost (förra inlägget), sedan städ och efter det cyklade jag till bästis.
Hämtade hennes mors bil som vi så snällt fick låna till våra utflykter idag och körde mot kontoret.
Skrev på lönepappret, snackade lite skit och körde sen hem och hämtade elin.
Körde dom till UM och sen styrde jag kosen mot skolan. Heeeeelvete vad nervös jag var.

Så fort jag ser skolbyggnaden så börjar jag bokstavligtalat att darra, vare sig jag vill eller inte. Ett år kvar bara, kom igen nu Petra!!! Mötte upp skolsköterskan, pratade med henne snabbt innan vi gick in till rektorn där även min mentor var.

Jag höll ihop, genom hela mötet. Första gången som jag inte bryter ihop, haha. Så mötet gick finemang & nu har jag äntligen koll på läget! Jag kommer bli uppdaterad hur kurserna kommer se ut efterhand och sedan kommer även schemat att ändras sa dom, men jag fick iallafall den informationen som gäller fram tills dess. Pjuh.

Sen hämtade jag upp Elin & Denise och vi åkte hem till D & käkade lasagne-lunch innan vi började färden mooooooooot inget mindre än.....GEKÅS!! höhö.


sportbag             väska            ullaredtrosor      chokelad           tuggummin         godis


färgglada linnen
   träningsbyxor     skolprylar        klämmor     kollegieblock      pepsimax













Tack för att du är du och ingen annan ♥


Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ jag gillar de du köpte:D

jag vill också till ullared hehe:)



åå tack :D de känns så fantastsikt att få träna smått igen, trodde typ aldrig de skulle hnda xD



hur mår du idag min pingla?

pussar<3

2011-08-18 @ 06:22:37
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0