Wednesday

Oj.

Här var det tyst..

Meh.

Nä.. nu jävlar!

igår var en okej dag, nästintill bra faktiskt.

En mysdag med syster som började med lunch inne i stan. ÅH så fin hon är, min alldeles egna tvillingsyster!
Fan vad töntigt det där lät haha, men ni hajjar vinken hoppas jag :)



Sen drog vi oss till banken och fixade mitt ärende där och sedan brummade vi till villan. Elin satt så snillt och väntade på mig medans jag hade samtal med M. Som förövrigt gick helt okej :)

Efter villan brummade vi vidare mot Åled och kåvkiosken aka mitt nya helgjobb. Där tyvärr Elin fick lämna mig och köra hem igen eftersom el chefo is a little bit förvirrad. Men det gick galant och visade sig vara super kul! Jag som har gått och fasat över att inte fatta någonting, men det var ju inte alls så svårt som jag föreställt mig. Nu hade de visserligen en "lugn" dag med inte folk hela hela tiden i kiosken. Men ändå, nöjd chey!

Nu taggar vi en dag full med lektioner fram till 15.30 och sedan måste jag ila kvickt till villan på samtal med A.


Ha en fin onsdag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0