1 December 2011

Tjenisfenis!

Assåååå, det är redan December? Helt wacko. Men jag klagar då inte, jag älskar december!
Wiiiie, jul om 23 dagar :D Holymakaroni och jag har snarre köpt klart alla julklappar.

Det är bara de gamla och krilleboy kvar. Vad kan man köpa till sin pojkvän i julklapp?! Jag har liksom no idea.

Första december = första chokladen i kalendern. Yummie!


Krilleboy
kom till mig igårkväll och jag råkade visst somna på honom när vi låg och kollade teve ;)
Trött chey där ja. Väcktes dock av att han tappade fjärrkontrollen i golvet när han skulle vara gullig och stänga av teven.. Då kröp vi ner i sängen och somnade snabbt båda två. Världens bästa pojkvän har jag, bara så nivet. Hehe.

Jag missade julkalendern imorse, tur den går även ikväll ;) Mohaha Supermesen här. Men efter en sovmorgon till halv tio så har jag hunnit med att äta frulle, tränat med mamma, en idrottspyskologi-lektion, äta lunch och nu sitter jag i soffan och kollar hangover 2 med Elin och Sannabanan!

Och och ooooooooch senare vid nio ska jag och Elinpelinpruttskalle på bio - "breaking dawn" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0