Bajsinternet.

Tjeeeenis!

Mitt internet vill inte samarbeta så nu har jag snyltat mig in på en data i skolan.
Fick nyss reda på att min terapeut är sjuk, IGEN. Så nu kan jag chillar till 11 -.-

Fifan. Jag orkar into. Borde plugga matte men jag gjorde ett halvt tal och gav upp.
Gjorde iallafall omprovet innan och tro det eller ej så kunde jag fanimej nästan ALLT.
Man ba okeeeeey petrus haru feber? svininfluensan maybe? hehe. Närå.
Jahapp, får väll ta tag i lite skolgrejs som jag har kvar då. Redigt jävla råligt.

Mah. åh. Igår så traskade jag och min kär hem till Annicka & Olivia (Krilles syster+barn).
Olivia 6 år ville tvuuuuunget att jag skulle måla i hennes najsiga målarbok med henne...
(eller så var det jag som tvingade henne?) hehe. Fett kul jöh. Hörde inte ens när
Krilleboy frågade mig något för jag var helt inne i min målning ;) Helt rätt Petra!!



nu kom det en jävla massa folk så nu flyr jag. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0