Because I´m a strong girl

Gårdagen:


Efter en evighetsstunde inne på kicks med ellebellebi så är jag nu fri.. Nä men okej, skämt å sido (fast ändå inte för den här flickan till vänster är ju segare än karlssonsklister när det gäller julaklappar ;o).

Iallafall, så gick vi till acian palace och åt kinamat tillsammans med Simon och Dedde. Sjuktgötte om jag får säga det själv. Sen gick SD (inte sverigedemokraterna utan Simon och Denise) hem till D och jag och Ellebelle fortsatte till Robban och tog en kaffe. Tjugo i sju mötte vi upp mammsen utanför teatern där det skulle vankas julkonsert med kulturskolans körer. Åh harrejösses vad bra det var! Liksom de senaste åren vi har vart och kollat ;) Har man inte fått någon julkänsla innan så fick man det definitivt under konserten!

Today:



imorse vaknade jag brevid en söt liten pojkvän. Eh eller vänta nu. Jag vaknade av hans förskräckliga klocka. Den låter som jag-vet-inte-vad. HEMSKT! Höll på att kissa ner mig pga den jävlen. Borde iofs vant mig vid dethär laget men nä, då blir jag rädd som en iller varje gång den vrålar... blööbb.

Somnade om och vaknade av en hejdå puss i pannan & hejdå älskling nu går jag" i sin vanliga ordning. Han är underbar dendär Krilleponken. Sen somnade jag om en stund innan min satans klocka ringde. Slängde mobilen i väggen å skrek MEN FÖR HELVETTTTTE LÅT MIG SOVA!! (eller inte)

lite egopics sådär på morgonkvisten.


Religionsdag i skolan idag.
Öh. Islam massalalam osv. Inte mig grej detdär med gud å sånt. Beundrar dock de som tycker det är intressant. Man kanske borde börja be lite för att det ska gå bättre i skolan? Tror dock det är ett hopplöst fall när man heter Petra ;)

Hej Kim den smexiga Greko :D


Det var lito positivo att vi iallafall fick sluta redan två idag. Pjuhu. Då cyklade jag till the city och mötte upp bästis för en fika på Robban. Hon bjöd mig den söta tösabiten, TAAAAACK hjärtat!♥


Ett par timmar med mys, prat, morotskaka, kaffe och bästis så cyklade jag hemåt i kylan.
Dock med en jäkligt krånglig mage. Den var definitivt inte på min sida idag. Gud snälla hjälp? lite?


Kommentarer
Postat av: Korta Kim

Men hallåååå! Så fick alla söta bilder på sig och jag cp bild -.- yääääääääy, hämd! :D

2011-12-09 @ 09:50:43
URL: http://kimberlygreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0