GOOOOOOOOD JUL!!

Tjohooooo, idag är det julafton! Utan snö dock men lite julstämning finns ändå tycker jag!
Dålig uppdatering men jag skyller på mitt knasbolliga trådlösa internet som aldrig funkar -.-

Igår var det uppesittarkväll och mys med familjen - Elin + Krilleboy. Inga större förväntningar efter andra
års uppesittarkvällar men massa risgrynsgröt, julskinka, familjen och en mysig pojkvän så blev det okej.
Ingen vann något förutom krillelille. 200 kr. mumms på det, bjud mig på middag typ. hehe.

Pojke bilade hemåt vid elva och då gick alla till sängs. Jag vaknade klockan åtta av att systeryster som kom från varberg igår och sov hos mig inatt, gick upp och hämtade julstrumpan. Då var jag ju tvunget att öppna min med. MIiiHihihi. Man blir aldrig för stor för att få julstrumpa, så det så!! VIIISST?!? :))))

I strumpelumpen hehe:



Efter frukost så kom Krille och vi bytte julklappar. Han är för fin mitt hjärta!


Nu ska jag spela kort med syster innan vi ska börja göra oss iordning inför kvällen!

GOD JUL LOVERS!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0