Haj på daj

Tjopptjoppgodmorgon-galopp! typ.

Hur mår ni? GREAT LIKE A...p-p-p-P-POLKAGRIS? huh?
den var random. men vi kör vidare ändå.

Jädrans vad trött jag är. Har en fet träningsvärk i både rygg/bröst & armar efter gårdagens pass.
Idag ryktas det om att två killar i klassen ska hålla i ett friskis-gympa pass på idrotten.. Eh ja.
Ni som vet om min härliga kordinationsförmåga vet ju hur detta kommer sluta ;)

Nu ska jag dricka upp kaffet och packa väskan.

BTW!!!! Visst heter det PACKA in paket och inte SLÅ in?!?!!?!


jag har fått en dille på nötrulle. Såå jävla gött! (vilket kanske är bra eftersom jag och pappa råkade ta en paket med utgångsdatum två dagar senare... mamma elikamed inte glad.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0