HEY!

Wuuppidu jag vill ju va som du u u wappidubidubaaa!

Hello my dear finiluringar!
Här hemma spelas det julmusik för fulla muggar. Granen är uppe (sedan typ två veckor tillbaka dock, galna pappsi!), tomtar i varje litet hörn och ljus som skiner upp mörkret. Jag kallar det julstämning hehe.

Igår vankades det fiesta hemma hos Adam för the host him self som fyller 19 år den 23 december. Tack Adamus, det var very nice! Och om jag inte har helt fel så är det tre stycken som iiiinte kommer må så bra idag inga namn nämnda *hostmattekrilleboyelinhost* ;)

Ikväll ska hela familjen, farmor & farfar + allas fina pojkar småjulbord. Vart vet vi inte ännu för det vill inte min dumma pappsi avslöja. Visst kan man inte göra så??!?! Han fattar inte hur jävligt det är att vara nyfiken som en aprumpa :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0