Idag äre måndag serru!

Godmorgon(säger petrus med munnen full av smörgås..)! How are you idag?

Tänkte inte vara så långdragen om helgen men måste berätta en komisk grej. Vem träffade jag på julbordet i fredags tror ni? Om inte min terapeut. Vem träffade jag på gekås i lördags tror ni? Om inte min mentor. Vad världen är jättä läjten ibland.

Förlåt älskling men jag var tvungen ;)

Efter julbordet i fredags (och efter öl, snaps osv..) så skulle Krille tvunget borra upp sin hylla i garderoben?

Petra: Men du.. är det där så smart?
Han: Jaaaaaadå dethär blir bra!
Petra: åååååkey ;)

5 min senare..

Han: Älskling jag ska nog vänta till imorgon.

Man ba neheeeeeeeeeeee.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0