Lucia, 13 december 2011 ♥

Min morgon startades helt perfekt med en god luciafrukost tillsammans med mamma, Elin & lucian på teven ♥


Snacka om chocken när Elin går upp kvart i sju på sin lediga dag?! Halleluja. Men är det lucia så är det.
Tradiationer är till för att hållas ;) Mohaha. Både hon och mammsen som också vart ledig idag kunde iallafall gå och lägga sig igen om de hade velat... Själv hade man fystest på idrotten. Jag blev så glad när jag hade förbättrats på vissa av dom! Tjohooooo :D



På engelskan kollade vi en film om shakespeare, höll på att somna bokstavligt talat.
Sen cyklade jag hem på gunnar i ösregn. Fifääään vilket väder alltså. ööörkish!

Ringde pappa och fjäskade om att få låna bilen till villan (ja det var tydligen idag jag skulle vart där och inte igår ju..). Fick låna den och Elin hänkade med och fick sitta å vänta hehe. Kul att hon tog med sig en fet godispåse in i väntrummet ;) Undra vad dom som såg henne tänkte egentligen mohaha! Det är min fina syster det

Samtalet gick bra, det känns okej liksom. Varken mer eller mindre. Sen snackade vi om julen och jag är tamigfan inte taggad inför julafton. Inget handlar om maten men blööö. Kan inte dagen vara längre och kvällen kort? typ? eller okej. Det hade nog inte vart någon skillnad ändå skulle jag tro..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0