Lunchproblemos och två ig:n?

jössesJÖSSESJÖSSESJÖSSES!!!!! Dom typ retar mig i skolan för att jag säger jösses istället för typ "jävlar".
Jaaaaaaja. Dom har la inget annat å skratta åt mina stackars humorbefriade classmates ;) PUSS PÅ ER!

Annars då? Jag skolkar lite idag. Jag fick nämligen en jävla ångest när jag insåg att ingen i klassen var i skolan idag och det snart var dax för lunch. Vilka busar. Svika petrusångestinförlunchenpotatis på detta viset va?

Jag stog mellan valet och kvalet att antingen gå hem, äta lunch och skita i sista lektionen eller stanna kvar och äta lunch vid tre när jag har slutat. Var det ens det sista ett alternativ? Nä. skitpårejjonte jag ska ha mat.

Så nu sitter jag här på rövva med magen full av mackor i brist på annat. Har liksom haft ett rättskunskapsprov som var svårt som in-i-helvidde och ett engelskaprov som också var svårt som in-i-helvidde = min hjärna is dead.

mysig bild på min stackars arm just nu.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0