Nytt år snart. RELIEF.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Japp. Tog ett jävligt jobbigt beslut.

Har du några nyårslöften?
- Japp! Jag ska stå upp för mig själv mer, säga ifrån mer och sluta vela.
Sen ska jag ta tag i sista terminen i skolan och slutföra gymnasiet. Jag SKA.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Naje. Eller johoooo! Krilles fina lillasyster fick en söt Leon.

 Vilka länder besökte du?
- Tyskland & Danmark hahuhehi

 Vad önskar du att du gjort mindre?
- Trackat ner på mig själv.

 Bästa minnet från 2011?
- Jag har många fina minnen. Men dom behåller jag i mitt hjärta.

 Bästa köpet?
- Ujujuj, jag vetitusan. Min "kom ihåg" - tavla ;)

 Vad spenderade du mest pengar på?
- Thaisparandet

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Krilleboyen ♥

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Både och! bipolär jävel vettu.

Favoritprogram på TV?
- Idol och bonde söker fru ofc :)

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Elin och Fanny / Elin och Fanny

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- STUDENTEN!!!!!


Kommentarer
Postat av: emma

Kramar, Petra. Hoppas ditt 2012 blir ett minnesvärt och fantastiskt år, vilket det kommer bli, det är jag övertygad om! ♥

2011-12-31 @ 11:05:25
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: amanda

älskar LISTOR, fullkomligt älskar :D tar gärna recept på bröd. kram!

2012-01-08 @ 03:23:30
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0