Stupido interneto.

Godmorgon!

Sämsta uppdateringen igen.. Dock kan jag skylla det på mitt trådlösa internet som har fakkat helt och hållet -.-

dah.


Igår var det blandade känslor. Min terapeut är tillbaka från en typ 2 månaders sjukskrivning. Så igår hade jag en tid hos henne klockus etto. HELVETESATANSPERKILÉ VAD SKÖNT!!!! Jag har saknat henne som fan. Min trygghet som jag kan prata om vad som helst med. Samtalet började med att jag sa "Vad kul att se dig igen, jag tänkte nästan boka en dubbeltid" Fatta mycket hon har missat. Jag bubblade ju konstant de 45 min. Thanks god you´r back M.

gårdagens outswitch.


Idag äre skola 8.10-15.30 och sen måste jag plugga plugga och plugga till ett prov på fredag.
Hade förresten prov igår med i rättskunskap. Jag skrev på alla utom en så nu håller jag tummarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0