Sven Skallebank

Hola!
Öh. Det var nog inte så smart att sitta ut i kyla & blåst liiite för länge med för liiite för lite kläder igår.. Stupido. Mitt huvud bankar sönder och jag hostar som en grisakno emellanåt. Dumt kan man ju tycka såhär innan jul. BÖH. Ingen skoleliskola då vi hade idrott på morgonen och jag har svettats och frusit hele natten lång. Låg och drog mig i sängen och försökte få bort Sven med panodil tills Elin kom hem vid elva. Mysfrulle i min säng framför sevenheaven (Elin är sjukligt beroende av programet..). Elin har stuckit till Sanna nu och jag har städat och småplockat i lägenheten. Nu jävlar kan dom inte klaga iaf. Jag är helt slut. Ska lägga mig och kolla film och sen planera något i form av lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0