PUSS

Muh. Dampet som uppstår när pojkvännens mobilo är sönder. Hur ska jag nå honom?
Har skrivit på fejjan men där är han ju knappast inne. Dumbom. Jag som ville pussa på honom ikväll..

EH....

var det inte FETT läskigt att han ringde precis när jag skrivit det?! Holymakaroni. Hans mobil hade tydligen återupplivats.. WOHO. Men mys blir det inte ikväll, utan imorgon. MAh. typ intressepilen träffade er i ögat??

Nog om det nu. Min eftermiddag har varit urmysig med dom finaste flickorna Sanne, Panne och Elinfelin!
Snack, fika, mys och skratt ♥ SOM JAG HAR SAKNAT OOOOOOSS!!!!! hundra år sedan det var vi fyra.
Tack flickor ni är wunderbarah ♥

Nu blir det äpple, teven och sen läggdags. Jag har bara en lektion imorgon, TJOHOo! Slutar alltså redan 9.40! Måste dock plugga till mitt omprov på fredag. Sug. Men belöningen blir iallafall att jag får träffa min fina pojke på kvällen när han har slutat jobbet. Jag har lovat honom att hjälpa till med en garderobrensning och laga mat (koka makaronisar och steka köttbullar, inte så avancerat ;)).

Hoppas ni har haft en kanondag trotts rusk å slusk vädret!


Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

sv; hahaha din lilla fjant, kanske ska sätta tandpetare på ögonen ellor ;) klart som fan jag vill ha en kommentar ,du lyser ju opp hela kommentarsfältet jue ;)



haha ja vet du vad,jag skickar dem vila e-mail.Laughing out loud !!(?) hahahaha<3

2011-12-15 @ 20:51:05
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0