Fullt upp vare här!

Oojskibojski, som han dära lilla filuren i noaks ark hade sagt. VILKEN DAG.
Snacka om att jag har känt mig som superwoman ;) jag har hunnit med SJUKT mycket!!

♥ Rättskunskaplektion & repetition till provet på fredag
♥ Planerat hur jag ska hinna med allt i Eng B med min lärare
♥ Gjort Svenska B Nationella det skriftliga som jag missade sist
♥ Mentorstid & lämna in ledighetslappen för tredje gången...
♥ Psykologilektion & skickat in två arbeten, har bara 2 kvar nu..
♥ Cyklat hem med en styck Amandus där bak, sen vidare till stan
♥ Fått kräm på armen där p-staven skulle sitta
Fikapaus med Amandus på robban med kärleksmums & colazero
♥ Köpt årets sista julklapp till älsklingen, wohooooo!
♥ Hängt utanför UM 45 min innan dom öppnade dropin bara för att.
♥ Hållt Amandus i handen (hon nöp mig!) när tanten satte in staven ;)

Och BAAAAAAM. Så var denna dagen nästan slut och jag har fått mycket gjort!

lite random bilder dåva.

I fredags, igårkväll och till höger imorse.

Snacka om världens sötaste Leon!?!


Jahapp nähä. Prov imorgon var det. Kanske ska börja plugga då?! Höhe. Brott & straff here I come!

Inget godis innan du har börjat plugga Petris...(det höll inte länge)(bara så ni vet).


Kommentarer
Postat av: deniiise :)

Åh hur gott såg inte det godiset ut nu då? :( Fakk you som inte kom med något till mig, va va va??!!!



Förresten, du är typ ganska sådär jätte perfekt & otroligt fin... Tihihi



love you sweetie, you are my world <3

2011-12-05 @ 18:20:05
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0