Vart ligger landet där man böjer bananerna?

...är det samma land där dom bor indiiiianerna? dudu du du du du dudu duuudutudu....

Hehe. TJEEEEEENA! Idag äre tisdag(tänkte jag skriva med det är ju LÖRDAG.) wtf. vad har jag gått på för piller idag? palla att jag skrev fel två gånger Huhe. Har visserligen glömt mina antidepressiva imorse men visst fan är det MÅNDAG för det?! Hoppsan hej leverpastej vad helgen gått förjävligt fort! huh? Fest hos Adam med gang bang, julbord på lördagen i hasses lada (AWSOME!!) och sedan middag hos Annicka och Olivia med Krilleboy igår. Kunde inte ha blivit bättre helt enkelt!

Mohahaha. HIttade världens fieulaste bild på mig och min kärlek

nyvakna och smexiga..


Dagen har jag spenderat med Ellebellebisan(aka Elin) inne i staden efter ett samtal hos M villan. Hon ringde imorse och undrade om jag kunde komma idag eftersom jag skulle vart där i fredags men hon vart ju sjuk då. Thanks god you´r back! Perfekt samtal. Det var såå jävla skönt att rensa hjärnan lite. Jag fattar inte hur jag kan gå runt och tänka så katastrofaktigt 24/7. Men "det är typiskt Petrigt" som M sa idag. Fnissade lite för det är så sant som det var sagt ;)

mysfrulle med piluttan ♥



Syster bjössa lunch på donken. Fanx!!!


Ehehehe. aa nä. men. jorå. så. att. ä.


Sen träffade jag Pyttan en lejten stund. Tog en dricka på Åhlens café, mös och pratade ♥
Älskar dig vännen! Även om jag är en bajshög ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0