A big big girl with a big big smile, it´s a big big thing IF you leave me.

tralleralleraaaaa fadderittanreeeeeej tuddeliluuuuu
            

AJ ÄM A HAPPY HAPPY GIRL IN A HAPPY HAPPY WORLD, WITH A HAPPY HAPPY SMILE...

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ kära ongar!
Eller godkväll kanske jag ska säga? klockan är strax elva och jag sitter fortfarande och storler!
Jag vill inte gå och lägga mig, jag vill inte att denhär dagen tar slut! den bästa dagen på länge,
varför känns det som om den bara flygit förbi? nä fytusan vad orättvisst!

Måste iallafall börja tänka på refrängen nu *asgarv* ska upp vid sju och äta frulle &
vid åtta ska jag och broshäns flickvän till gymmet och köra ett styrkepass innan skolan!

Hoppas ni sover gottigt hjärtisar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0