Andra fäbruary

God morgon!

Idag är det onsdag och det betyder att nästan halva veckan har gått redan?
Jag har blivit tvingad till skolan två dagar i rad nu. Och det känns.. hemskt.
Igår (storasyster körde mig & följde mig till skolan) möttes jag av en idiotisk tjurhuvud-lärare som
sänkte mig totalt. Det värsta är att han vet om min situation, men försöker inte ens visa någon respekt.

då blev jag sur och tänkte skita i allt. Jag hade en liten håla efter den första lektionen så jag gick hem
& åt lunch. Sen var min storebror på mig om att jag var tvungen att gå tillbaka igen till nästa lektion - bild.
Jag älskar verkligen bild men just då tog allt som har med skolan att göra emot rejält..

Det slutade med att han följde med på min bild lektion (vi är typ 5st som har bild&form +
att min käre bror har haft samma lärare i bild för några år sedan, så han passade på att hälsa på honom också ;))


Det kändes skönt med samtidigt förjävligt, "hej jag heter petra, är 18 år och har med min storebror till skolan.."

Fast varför klaga?!? jag har världens mest underbara syskon!
som otroligt nog orkar hjälpa mig hela tiden, stötta mig & finnas där för mig.

 
 

förresten så såg jag att min lilla filur hade hackat sig in på min bloggis och gjort ett väldigt golligt inlägg!
Fytusan vad du är underbar min älskade lilla älsklings bästis ♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad skönt att dina syskon är där och stöttar dig trots att det är tungt <3

2011-02-02 @ 10:38:43
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har en underbar familj, Petra, som stöttar dig och tar hand om dig så väl! Jag hoppas verkligen du ser det :)

Jag menar, det kommer inte bli LÄTTARE ju längre du håller dig borta. Det kommer bara bli svårare, och svårare.. Och visst vill du kunna ta studenten i framtiden? Att vänja dig att gå tillbaka dit är bra bra- det är PRECIS som att börja äta.



Det gäller att bita ihop och bara göra det. För varje gång man gör det, desto lättare kommer det bli. Börjar man aldrig, kommer ängslan aldrig skingras- då kommer det ALLTID vara jobbigt.



You're not too cool for school - you're too cool to do skip school! ;)

2011-02-02 @ 12:30:56
Postat av: Maja

Din familj verkar ju vara helt underbara, du ska verkligen vara glad åt att du har dem.

Bra jobbat med att du varit i skolan, var stolt över dig själv gumman. Du fixar det här tjejen, jag tror på dig!

Puss<3

2011-02-02 @ 14:40:50
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0