Att le med hela kroppen

Tjeeenare solstrålar!
Hur mås det idag? Jag ler med hela jäkla kroppen idag! Ni vet när man känner sig tillräcklig, fin och allmänt BRA? jag mår så himla bäst när jag är med mina syskon, gör vad jag vill och bara ÄR, mig själv dessutom. Grädden på moset eller lakritsströsslet på glassen.. SÅ har vi spelat badminton tillsammans, en söndag som denna. Kan det bli bättre?! tveksamt va ;) åh idag är livet underbart!
önskar jag kunde skicka lite av mitt lyckliga jag till er idag! Tar ni emot?! :)
Jag är fortfarande hemma hos min storasyster & pedda  med storebror. Syster håller på med flygandejakop som vi ska få till lunch. Hennes specialare, vi äter bara det när vi är här för ingen kan laga den så god som hon gör ;)

Nä nu måste jag vara lite socce mot dom andra och inte sitta här och söla mig.

värme och kärlek till er snuttor ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha den går nog inte sönder :D det är jättekul att hoppa i sängen! hehe jag gjorde det mycket när jag var liten, men det var snedtak så jag slog alltid i huvudet.. :P

va härligt att du mår så bra idag!! det gör mig glad!

och tack så mycket :D det är så roligt att fota!

2011-02-13 @ 15:58:23
URL: http://ljudetavskratt.devote.se
Postat av: camilla

Flygande jakob <3



Åå tack sötnos vad gullig du är :D

Kan ju säga som så att låtarna igår va 100000 ggr bättre än förra veckans haha :) brolle och sanna nielsen gick vidare, deras låtar va bäst :P :)



Ja såg på bring it on som gick på tv:n haha :D fast sappade mellan den o melodifestivalen o family guy o nån mer film xD asså de gick så många på tv:n haha!



HAha er film lät skum :P men de va ju bra att den va ganska kul då iallafall :D hihi... men riktiga troll? nja jag vet inte :P HAHAHA



Hoppas du haft en megatoppen dag sötnos?

Pussisar <3

2011-02-13 @ 16:22:22
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Jag tar gärna emot, det behövs just nu - kämpar med en rad choklad. Tre bitar hittills. Åh flygande jakob är så underbart. Äter det nästan aldrig.



Kul att man har något sånt ämne, som man så gärna väljer för att man gillar det och känner att det ger någonting.

Vad händer i veckn?

kramar

2011-02-13 @ 16:43:51
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Maja

Vilket sammanträffande, jag åt också flygande jacob idag ! :D

Och gud vad bra att allt känns så bra för dig just nu, det är du absolut värd!

Sv: Ja, jag får åka lite för dig också då ^^, <3

Puss<3

2011-02-13 @ 17:24:16
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha ja men den va god, du måste testa :D de va ungefär choklad med lite torkade fruktbitar i :D har inte smakat passionsfrukt :P men den här är absolut en av de gpodare marabou gjort, fast slår inte apelsinkrokant, vintervit och digestive :D haha



HAHA du har rätt, sämre än förra veckans bidrag kan de knappast bli xD o jag tror du missuppfattat de där lite vänner för danny var inget vidare haha:P



Min dag har vart kanon :D hur har din dag varit ssötis? :)

2011-02-13 @ 18:24:48
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0