*Böööl* på hur fina ni är, underbaringar!

Tack för alla superhero kommentarer (som i princip räddade min förmiddag)!
Ni är ta mej tusan så sjukt fina att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta?
Fast gråta låter lite onödigt (nu igen liksom? nä pyttsan heller!) så här sitter jag
med ett stort brett smile! (dock ingen bild för jag ser ut som en glad..prickigkorv ;))

Idag ska ni veta att den värsta dagen på länge, vände och blev den BÄSTA PÅ LÄNGE.
Vill ni veta vad jag har gjort? VILL NI VILL NI VILL NI?! såklart ni vill, hihi!

eller ska jag kanske låta bilderna tala för sig själva? Ja, jag trore!



Robert´s kärleksmums fika
(eftersom jag inte fick den igår, pfft!) med elin och denise ♥

en snygg pluttis inne på buttricks med en snygg keppa!
sådär lagom storlek och allt ;)

WAAAAAAAAAAAAAAAAAH. SERNI!? Pommes förfaaaaaaan. första gången på över ett år &
jag Petra Carlstrand överlevde. Haha pappas kommentar när jag tänkte fega och byta ut
pommesen till grönsaker: Jaha, då tar väll jag bara en kaffe då.. jag som är så hungrig..
HAHA. kan man annat än göra det för päronen, elin och Denise skull då? (och min EGEN) nej.
Dock blev jag lite besviken, för det var inte alls lika gott som jag hade tänkt mig, faktiskt.



en pappah och en mammah som aldrig kan vara normala på kort.. tur ni är söta ändå ;)

Elin & Petra: nähä om man skulle ha en efterrätt?
Pappa: är ni inte riktigt kloka? jag sa nyss till servitrisen att jag är proppmätt!

fem sekunder senare..
Pappa:
fast det hade varit gott med glass!

HAHA. bra där pappsen ;) kan ju säga att detta var en av typ tio roliga citat han slank ur sig!


jag tankade på med ett lager av älsklingsswebaren ♥

och här har vi kvällens underhållning som jag äntligen kunnat låna nu
(denisefisen har haft den och vi har bara ETT exemplar på vår bibbla i stan, sooo not okey.)




Kommentarer
Postat av: Maja

Du är värd alla fina ord gumman, och superbra jobbat med pommes och allt!

Åh, mattillåtet är så sjukt bra. Du kommer gilla den, den har hjälpt mig, det kan jag lova ^^

Puss<3

2011-02-07 @ 21:11:47
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: emma

Åh vad bra att det kunde hjälpa lite. tack så jättemycket sötnos, blev jätteglad av att läsa ditt svar :)

Vilken mysig dag du har verkat haft, vad härligt för dig vännen!

Massa kramar fina du<3

2011-02-07 @ 21:14:03
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Linnea

sv: haha! Jag älskar verkligen choklad, det ingår inte ens i kategorin godis för mig x) Hmm men den med blåbär låter intressant! Måste jag pröva någon gång! hehe såg förresten en kexchoklad med smak av choklad, och då tänkte jag att vad smakar de vanliga i så fall? :)



Härligt att det är bättre igen! Tror man behöver bryta ihop lite då och då för att orka fortsätta kämpa.. Jag har åkte på en dunderförkylning som tar på krafterna ordentligt.. Så det är väl lite sådär, men det blir nog bättre snart! :) Stor kram! Och hoppas du får en fin dag!

2011-02-08 @ 08:28:23
URL: http://ljudetavskratt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0