Dome-dagen?

Godmorgon!

idag är det onsdag och jag tänkte göra en väderrapport a la Halmstad..*går och tittar ut genom fönstret*
JO. Molnen är grå tack vare HBK, -2 grader och det verkar blåsa en massa (fönstret nästintill skakar..)
det är ISKALLT i mitt rum och typiskt nog har jag ställt ner värmefläkten i källaren eftersom jag trodde
att våren var påväg hit!? what happend? kan man ju undra.

aja. nog om vädret nu va?

Idag är dome-dagen. heh, eller den sk. vårdplaneringen.. behöver jag säga att mitt huvud går på högvarv?
Magen gör ont av all oro som finns i den, huvud värker av all spänning & hjärnan är FULL av tankar.
Men som jag har sagt innan så tror jag det kommer bli bra, det är ALLTID såhär med mig innan möten och skit.



Nu ska jag gå och göra mig en brakarefukost för att piggna till något.. TJINGELING!
 
ge maj sommar!


Kommentarer
Postat av: sara

håller tummarna för dig <3

2011-02-16 @ 11:08:22
URL: http://sarasteinhooltz.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Åhh det måste vara underbart att ha en tvillingsyster:) jag blir lite avis på dej nu;)

2011-02-17 @ 13:51:32
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0