ELIN IS THE SHIT!

Shollahopp!

Så busigt av mig att bloggrapa Petta så hära en sleepy sunday :)
Men vafasen hon är ju sämst på att uppdatera, right?

En spark i arslet ska hon ha (inte). Hon är faktiskt duktig just nu. Står och lagar middag för första gången i hennes
liv ;) Ae okejdå. Men det är den mest avancerade maträtten i alla fall. Typ kycklingkurry gryta? Smaskens! Jag hoppas den blir god för jag håller på att dö av hunger. Nä okej nu överdrev jag. Men ni vet när man känner att hela magen väder sig tjugo varv och man till och med blir sugen på ett knäckbröd utan pålägg? Så jävla hungrig är jag. Fast nu äter ni säkert ofta knäckebröd utan pålägg bara för det och fattar inte alls hur hungrig jag är..

Jag är ju ätstörd åt andra hållet så jag vet inte riktigt hur ni tänker hähä. Ni vet när man behöver hjälp för att sluta äta? ;D den är jag. Någon som vill joina min klubb istället kanske? Hade väl varit härligt :) Man ska fan ta mig njuta av mat, för vet ni? Man lever bara en enda gång. Så gööööööre rejält!

Yemen. Nu ska inte jag sitta här och tjöta. Bara lite till....

 Igår var det filmkväll a la carlstrand! Jag, Petra, Denise, Matte och Simmo var vi som hääängde. Coola som få. Vi kollade på en tre timmars lång film, ah maj gad? Pearl Harbor. Men det var ta mig tusan helt okey! Pang pang hit och dit , då somnade jag litte hihi men sen blev det kärlek och sånt då lipade Petra.. As usuall ;)

Hepp hopp. Va har jag annars på hjärtat? Ae inte mikket. Jag tycker ni ska ställa massa skit konstiga frågor i Petras frågestund. Så jag kan få skratta lite sen :):) Kan ni inte fråga henne vilket land England ligger i? ;) Den gillar hon jag lovar.

Puss på er och sånt. Hayy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0