En stig flera stigar

Denise äääääääälskar skolan så mycket att hon gääärna följer med mig en fredags eftermiddag på min bildlektion ;)
Eftersom det tydligen är öppet hus på min skola imorgon så behövde vi egentligen inte gå på bildlektionen = jag gick tidigare eftersom min lärare inte ens var på lektionen.
*
Petra: Vi tar en annan väg, så vi inte möter stig (bildläraren)
Denise: Men neej Petra ditt pucko vi går här!
Petra: Nejeee

(traskar ett annat håll)

FAKK. *möter stig*

Stig: Hejdå Petra
Petra: Eh hejdå jag går nu?
Stig: Ja jag ser det
Petra: eh... för vi fick väll det?
Stig: Jadå, hejdå trevlig helg!
Petra: öh aa, hejdå!
Denise: *asgarv*

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA, älskar såna där failar! De händer mig väldigt ofta.. man tror man är så smart och har hittat en bra lösning men i slutändan misslyckas man ändå..

fast det verkade ju okej att du skippade bilden i alla fall, värre att stöta på en arg chilensk spanskalärare som INTE tycker det är okej att man skippar spanskan, haha :O

det var svårt att snacka sig ur....



Alltså, jag håller faktiskt med dig, pommes är inte såååå gott. (fast jag åt hemgjorda = slibbiga och inte lika krispiga och såna man får på restaurang när åt dom senast, så)

JA PIZZAAAAA. Och så är osten lite smält och mm. med kyckling eller räkor på!

SÅKLART jag meddelar om jag kommer till västkusten, då ska du få MASSA batmankramar! Vi borde gå dra en pizza då också, med massa ost ;)

Och äta lakrits och polkagrisar!



Klart vi är grymmast! vi är rätt bäst faktiskt! WIHOO. Nu ska jag dricka pepsi max!!!



PUSSHEJ, SNYGGA TJEJ, VILKEN GREJ, POMPEIJ <33

2011-02-11 @ 21:38:06
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, äääägd.

2011-02-11 @ 21:57:53
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Du är så söt. Så brukade vi också göra (dock gick jag ofta från bildlektionen utan att man fick och utan att läraren sa särskilt mycket. Är man dålig på bild är det faktiskt inte kul :P )

Hur ser helgen ut?

kramar

2011-02-12 @ 14:36:58
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0