=/

Jag får väll börja med att be om ursäkt till min syster som det raderade inlägget syftade på.
Har i princip lipat mig genom kvällen eftersom jag insåg hur jävla dum i huvudet jag är.

Jag vet att du försöker hjälpa mig och det är jag sjukt tacksam över. Det är MINA brister som går ut över andra just nu. Jag är verkligen ledsen över det, så sjukt ledsen. du vet mycket men inte allt som händer i mig, för det vet ingen, inte ens jag själv. Jag vet att jag inte skulle stått här idag om det inte hade varit för dig.

Det finns inget jag kan gottgöra dig med efter allt du gjort för mig, det är jag medveten om.
jag vill inte att du ska behöva stå ut med all skit jag ger dig hela tiden.. Förlåt syster, jag älskar dig ♥

  



Kommentarer
Postat av: Twiggy

Det är så svårt att låta någon annan förstå när man inte ens kan tala om själv vad som är fel. Men jag lovar dej, din syster kommer stå kvar vid din sida.

Du är fin!

2011-02-24 @ 11:53:54
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0