Fail-ig-Petris & kärleksmumsdejt

Hej min kära vännör!

Hur har er dag varit? Min har varit både fail, utsökt, delikat, mysig, rolig och underbar.

Neggo...
För det första. VEM går ut i convers när det är isgata ute? Jo, Petra.
För det andra. VEM tar fel på tiden som var bokad hos behandlaren? Jo, Petra.
Positivo...

För det tredje. VILKA har haft en kärleksmumsdejt idag? Jo, Petra, Elin & Denise.
För det fjärde. VILKA har skrattat så magmusklerna(som inte finns) värker? Jo, Petra, Elin & Denise.
För det femte. VILKA skippade träningen och gick på dejten? Jo, Petra & Elin.
För det sjätte. VILKA åt en underbart god lax med rotfrukter till middag? Jo, Petra & Elin.

okej. det börjar gå för långt nu ;) Ville bara tala om vilken bra-fail-ig-dag jag har haft.
Kameran strejkade idag så det får bli gamlingbilder på vår älskade kärleksmums.
& tro mig, den är verkligen värd namnet kärleks-mums, man blir KÄR och den är MUMS.

ännu mer fail dock att jag inte hittar bilder på den!? åh nu blir jag snart aggro.

Jag bjussar på en bild från förra vintern när jag gick till stranden och höll på att förfrysa.. äckliga minnen.

och en bild på min schnygga tvillingsyster & bästis, bara för att ni tjatar så..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0